קרנות סל ביטקוין: הבשורה המהפכנית של 2024

החלטתם להשקיע בביטקוין? 4 סיבות לעשות את זה עם בלינק

אייקון שעון 2 דק׳ קריאה

עם תחילת 2024, אישרה רשות ניירות ערך האמריקאית להנפיק קרנות סל ביטקוין: קרנות סל העוקבות אחר מחיר הביטקוין ומאפשרות מסחר בתעודה בלי כל האתגרים והסיכונים הנלווים להשקעה במטבע הדיגיטלי (פתיחת חשבון מסורבלת, זכירת סיסמאות, רכישת מטבעות ואבטחה).

אתם מרגישים נכון, מדובר בבשורה מהפכנית של ממש, ואנחנו בבלינק, כבר באותו יום אפשרנו ללקוחות שלנו להשקיע במגוון ETF’S ישירות דרך האפליקציה.

ריכזנו עבורכם 4 סיבות למה כדאי להשקיע בביטקוין דרך בלינק:

  1. בבלינק אין עמלות קנייה ומכירה – 10 פעולות חינם בחודש או 1,000 מניות, מה שאומר שתוכלו להשקיע במספר תעודות סל בלי לשלם עמלה.
  2. נוחות ופשטות – כאמור, לא תצטרכו לפתוח ארנק דיגיטלי, לשמור את הסיסמה בכספת ולהירשם לקורס מטבעות קריפטוגרפים.
  3. רגולציה ואבטחה – תעודות הסל של המטבע הדיגיטלי הן מוצר פיננסי מוסדר, המציע ביטחון של מבנה השקעות וגיבוי של מנפיקים מוסדרים ובעלי מוניטין.
  4. נזילות – תעודות סל מאפשרות למשקיעים להחליט בכל רגע נתון האם להגדיל או להקטין את החשיפה באמצעות רכישה או מכירה של התעודה.

בקיצור,

מדובר במהלך היסטורי שפותח את עולם הביטקוין לקהל המשקיעים הרחב, ובלינק, אנחנו לא משוחדים, היא המקום המושלם להתחיל בו.

לא בטוחים מי הן קרנות הסל העוקבות אחרי ביטקוין? הנה רשימה קצרה שהכנו לכם, ומופיעה גם בקטגוריית ״קריפטו״ בחנות האפליקציה:

עדיין לא בטוחים מהי תעודת סל? הנה מאמר קצר באתר שלנו שמסביר את זה בפשטות.

בהצלחה,

החברים מבלינק.

האמור אינו ייעוץ השקעות בהתאם לחוק ייעוץ השקעות, בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות התשנ"ה-1995, ושבכל מקרה  לא מהווה תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם. השקעה בניירות ערך נתונה לשינויים ותנודות במחירים וכן כרוכה בסיכון אפשרי של אובדן כל או חלק מכספי ההשקעה, והכל בכפוף לגורמי סיכון. אין לראות במידע המפורט בפוסט  הצעה לרכישה ו/או ביצוע השקעה ו/או ביצוע פעולות בניירות ערך בהתאם להוראות חוק ניירות ערך התשכ"ח –1968 כאשר מחירים, ככל ונקובים, אינם מתייחסים להצעה ספציפית ומהווים דוגמה להמחשה בלבד.